Гарантія на товар
«Механізм повернення товару»
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець має право відмовитися від доставленого товару чи його заміни, у випадку, якщо товар бракований, не працює або пошкоджений. При поверненні товару вартість доставки оплачується покупцем.
Товар не повертається при його пошкодженні службою доставки або самим покупцем.
Що має зробити клієнт.
При виявленні дефектів в товарі після доставки, впродовж 14-ти днів з моменту купівлі його можна повернути або обміняти на аналогічний (чи інший в межах цінового діапазону відносно попередньо купленого товару). Для цього Вам необхідно звернутися до менеджера нашого інтернет-магазину за телефоном: +30682272130, та узгодити деталі повернення або обміну.
1. За яких обставин ви пропонуєте повернення та відшкодування.
Наш інтернет-магазин пропонує повернення, обмін або відшкодування в разі виявлення пошкоджень або несправності після купівлі товару на протязі 14-ти днів та при відсутності на товарі пошкоджень, при наявності оригінальної упаковки (цілої та не пошкодженої), супровідних документів, товарного чека або накладної.
Товар не підлягає поверненню, обміну або відшкодуванню якщо:
-
Його було пошкоджено службою доставки;
-
Його було пошкоджено самим покупцем;
-
Після завершення зазначеного терміну протягом якого можливе повернення, обмін або відшкодування.
2. Строк, протягом якого можливе повернення.
Повернення, обмін та відшкодування можливий напротязі 14-ти днів з моменту здійснення купівлі.
3. Строк, протягом якого клієнт може очікувати на відшкодування.
Покупець може очікувати на відшкодування за товар одразу після отримання замовленого ним товару інтернет-магазином.